Ha úgy érzed, jó lenne egy kis tavaszi „agytakarítás”, ismerkedj meg a mindfulness-szel!

👂🏼Ha már hallottál a mindfulnessről, és szeretnéd kipróbálni

📖 Ha megpróbáltad könyvből elkezdeni, de jó lenne személyes segítség

🧘🏻‍♀️ Ha már elkezdtél gyakorolni, de kellene egy kis lendület

💡 Ha megnéznél egy foglalkozást, hogy eldöntsd, neked való-e ez

Még mielőtt belevetnénk magunkat a tavaszba és a nyárba, ezen a napon rászánhatunk egy kis időt arra, hogy megálljunk, elmélyüljünk, és tisztábban lássuk magunk előtt a lehetőségeket és kihívásokat.

• A tanfolyamon a tudatos jelenlét módszereit ismerjük meg, amelyek tudományosan is bizonyítottan pozitív hatással vannak a stresszel kapcsolatos panaszokra, szorongásra, nyomottságra.

• Tanulunk olyan módszereket, amelyekkel a zavaró érzelmeinket tudjuk megszelidíteni.


• Pozitív érzelmeket tudunk létrehozni és „begyakorolni”.


• Olyan módszereket is tanulunk, amelyek abban segítenek, hogyan fókuszáljunk a céljainkra és a számunkra igazán fontos értékekre.


• A technikák fejlesztik az önbizalmat és az érzelmi intelligenciát, javíthatják a kapcsolatainkat, sőt még egészségünkre is pozitív hatással vannak.

A mindfulness módszereivel megtanuljuk, hogyan lépjünk ki az állandó agyalásból, a múlttal és a jövővel való túlzott foglalkozásból, ami csak feszültséget és stresszt okoz. Ezáltal képesek lehetünk az életükben felmerülő helyzetekre, nehézségekre rugalmasan, pozitívan válaszolni, kilépni az „automata pilóta” üzemmódból, és tudatosan, megfontoltan döntéseket hozni.

A tanfolyam kiscsoportos, 5-10 fővel indul. Olyan gyakorlatokat és stratégiákat tanulhatsz meg itt, amelyek segítségével jobban érezheted magad a mindennapokban, és javulhat az érzelmi állapotod.

Természetesen mindez nem egy nap alatt történik meg, de egy nap is hatalmas lökést adhat ahhoz, hogy pozitív irányba fordítsd az életedet.

Kinek ajánljuk?

• A tanfolyamhoz teljesen kezdőként is lehet csatlakozni, nem kell attól félned, hogy nehéz vagy érthetetlen lesz.

• De azoknak is ajánljuk, akik már ismerik a mindfulnesst, részt vettek már tanfolyamon, esetleg könyvből vagy internetről már elkezdtek gyakorolni, de úgy érzik, jó lenne egy kis lendület, felfrissítés vagy személyes segítség.

Az egy napban egy hosszabb tanfolyam anyagát sűrítjük össze, persze emészthető formában. Ne egy előadásra számíts, amit végig kell ülni, hanem izgalmas csoportfoglalkozásra, ahol bármikor kérdezhetsz, megbeszélheted a gondolataidat, élményeidet az oktatóval és a többi résztvevővel.

A tanfolyamon olyan gyakorlatokat és hanganyagot is kapsz, amivel azonnal el is kezdheted ezt az izgalmas felfedezőutat.

Szalai Balázs mindfulness-oktató

Oktató

Szalai Balázs, MBCT-tréner.
25 éve foglalkozik meditációval és mindfulness-szel. Oktatói képesítését az Oxford Mindfulness Centre-nél szerezte. A Magyar Mindfulness és Kontemplatív Egyesület tagja.

Időpont, helyszín

Időpont és helyszín: 2020. március 7., 10.00-17.00 (ebédszünettel), Budapesten a Szentlélek térnél.

A mindfulness nem helyettesíti az orvosi vagy pszichológiai kezelést, tehát a tanfolyamon való részvétel feltétele, hogy a jelentkező jelenleg ne küzdjön olyan súlyos lelki problémákkal, amelyek szakpszichológiai / pszichiátriai kezelést igényelnek (ilyen például a kábítószerhasználat, pszichózis, akut depresszió, öngyilkossági hajlam, terápiát igénylő szorongás / pánikbetegség vagy közeli hozzátartozó közelmúltbéli elvesztése). Ha kétségeid vannak, mindenképp beszéld meg ezeket a tanfolyam előtt az oktatóval.

A foglalkozás díja 15.000 Ft. A helyeket a befizetés sorrendjében töltjük fel.
Ha a díj kifizetése nehézséget okoz, vagy részletekben szeretnél fizetni, keress meg, és találunk megoldást.

Ha többen jelentkeztek együtt, a díjból mindenkinek 15% engedményt adunk. Közoktatásban és közegészségügyben dolgozók, illetve diákok (korlátozott számban), valamint korábbi tanfolyami részvevők 50% kedvezménnyel vehetnek részt a foglalkozáson.

Jelentkezés

Ha kérdésed van a tanfolyammal kapcsolatban,
telefonon is hívhatsz: 20 / 219 1477

(Visited 266 times, 1 visits today)